Short

Long time not see ya my blog . . . . haha , tk lama aku tk menghupdatekn benda alah bernama BLOG ni , bukan sebab hujan emas ke ape tetibe jer aku nak menghadap dngn sifu blogger nie, minggu lepas aku dpt chat dri budak misteri mintak aku update blog aku nie , tk thu mende ape yg syokk sngt dngn blog yg mengisahkn tentang diri aku  , kekadang aku pun dh naik boring dngn blog nie , tpi bgi xnakmengecewakan permintaan terpaksa rela lh aku update sikit kisah diri ku yg glamour ini , bak kata patah "hangat² tahik ayam" .  . yuckkk

sekarang biarkan diriku membebel

23/05
bangun pagi pergi dpn cermin , tengk muka masih cute ala² baby face gituu . . . .orang tua kata bila kita dh cukup umur kia akan nmpk lebih matang , tpi sekarang aku dh masuk 16 thun muka tetap nmpk mcm buka bebudak jer , sbb tuh lh orang selalu kata orang tua ni suka buat² cerita. . . . .okeyh happy birthday to me . . . . matangkah aku? matang paktoonnnn

11/6
pergi mohon kerja balik dkt Game.T.Net sebagai BETA PLAYER , walaupun aku dh diterima blik , aku kena kerja tnpa gaji selama 6 bulan untk mengikat kontrak dngn diorang , bukan sengaja tetiba jer aku berhenti kerja thun lepas tpi dh aku ni masih seorang pelajar sekolah mesti lh aku kena tumpukan perhatian untk peperiksaan , lebih lagi thun lepas kena duduki PMR . . . . walaupun gaji kerja aku nie cukup² untk berjoli jer tpi kerja dia memang kerja yg aku suka , kerjanya duduk depan PC dn main games jer kerja , bunyi mcm kerja untk budak tk matang jer tpi kalau dh kerja baru thu susah , kerja aku adalah sebagai penguji games (online) dngn gaji RM*** . . . . . .

26/06
haha , aku wish happy belated birthday dkt budak sorang tuh , pastuh dngn selamba jer mintak hadiah dngn aku ,cehhh , yunk dh lh hubungan kita nie nk kata sebagai sahabat pun bukan ,tetiba jer buat perangai familiar sngt dngn aku smbil mintak . .  . .  sebab budak ni kira special sngt² dkt aku jadi aku dh setuju nk belanja dia lepas bulan puasa nanti . . . .  special yg aku maksudkn tuh bukannya crush aku atau pun ex , tpi sbb perangai dia yg membuatkn aku teringat dkt seseorang . . . .

Ramadhan

Selamat menyambut bulan ramadhan dkt korang semua termasuk yg muda yg tua yg kecil yg tinggi dan lain² . . . . . . bulan berganti bulan tpi suatu hari nanti terbitnya matahari di timur akan diganti dngn terbitnya dibarat disaat itu bukan doa mu atau taubat mu , bahkan diri mu pun tk akan diterima oleh ALLAH SWT bgi orang² yg berdosa. . . . . . bulan ramdhan adalah bulan yg mulia , namun hanya orang yg beriman dn bertakwa kpd Allah shj yg memuliakn ramadhan dngn ibadah mereka , sedang golongan yg kufur tidak memuliakan ramadhan dngn ibadah mereka bahkan lgi mencemari bulan ramadhan dngn maksiat dn kemungkaran . . . . . .aku dh lupa dh dkt mana aku pernah dngar ayat tuh tpi rasa² aku dngr dri seorang tabligh dkt sebuah surau masa aku pergi sembahyang sbb dh nk habis waktu , masa tuh lh tabligh tuh ckp dkt aku ayat itu , apa yg dia ckp dkt aku tuh memang menyedarkn aku tentang sesuatu yg akan berlaku tk lama lgi , dunia ini dh makin tua andai akhirat berlaku dalam masa terdekat adakah kita dh bersedia dngn amalan kita . . . . . astaghfirullah hal azimmm . .

Selamat Berpuasa